Rozvoz obědů
Objednávky obědů – Jaroslava Kubásková
Tel.: 778 095 906
E-mail: obedy.kpz@email.cz
(pondělí až čtvrtek od 9 – 15hod. V pátek od 9 – 12hod.)
Kancelář – vyúčtování obědů – Šárka Radilová
Tel.: 778 095 645
Email: administrativa.kpz@email.cz
(pondělí a středa od 8 – 15hod.)
Jsme schopni zavést obědy do těchto obcí:
Vestec, Praha – Libuš, Praha – Písnice, Jesenice a jejich spádové obce (Zdiměřice, Osnice, Kocanda), Dolní Břežany a jejich spádové obce (Lhota, Zálepy), Ohrobec, Dobřejovice, Zvole, Březová – Oleško, Radějovice, Velké Přílepy, Statenice – Černý Vůl, Holubice – Kozinec, Tursko, Noutonice – Lichoceves, Lysolaje
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO DOVOZ OBĚDŮ od 1.1.2025
1) Dodavatel:
Služby KPŽ s.r.o., IČ: 050 02 427, se sídlem: Hlavní 806, 251 68 Hlubočinka – Sulice, spis. zn. C 256364 vedená u Městského soudu v Praze,
zastoupena: Lenka Klestilová, jednatelka (dále Dodavatel)
2) Popis služby:
Prodej a doprava chlazených balených obědů k zákazníkovi (dále zboží). Zboží Dodavatel nakoupí u svých smluvních partnerů a zákazníkovi
bude dodáváno v každý pracovní den v době mezi 9 a 13 hodinou.
3) Zákazník
Zákazníkem může být jakákoliv zletilá osoba, která provede písemnou nebo elektronickou registraci u dodavatele. Registrace zákazníka
nezavazuje k odběru služby. Podmínkou poskytnutí služby je, že místo dodání je uvedeno v seznamu obcí, kde se služba poskytuje nebo
místo leží na rozvozové trase. Pokud jsou Zákazníci manželé, je ve vztahu k dodavateli platné právní jednání každého z nich.
4) Postup objednávání:
Zákazník si na základě jídelního lístku, doručeného mu emailem nebo v rámci rozvozu objednává z nabídky Dodavatele obědy, a to tak, že na
jídelní lístek zakroužkuje jednotlivé obědy, vyznačí počty, na lístku vyplní hůlkovým písmem své jméno a lístek podepíše. Takto označený
lístek jako objednávku předá zákazník Dodavateli, a to buď v tištěné podobě do pátku předchozího týdne nebo elektronicky do čtvrtka 16.00
hodin na obedy.kpz@email.cz. Jídelní lístky se samostatně zaváží a u zákazníka vyzvedávají pouze v rámci závozu obědů, nikoliv
samostatným závozem. Pokud zákazník neobdrží jídelní lístek, provede objednávku telefonicky na tel. čísle 778 095 906. Jednotlivé obědy
budou dodávány na dodací adresu vyplněnou zákazníkem na této objednávce, nejpozději do 13. hodiny příslušného dne. Zákazník si
převezme oběd osobně. Pokud zákazník osobně oběd nepřevezme, je Dodavatel oprávněn použít náhradní způsob dodání obědů (např.
taška s obědem se zavěsí na kliku dveří). Změny v objednávkách jsou nepřípustné, výjimku tvoří vážné důvody na straně Zákazníka, např.
nenadálá hospitalizace, kdy je přípustné změnu nahlásit max. 24 hodin předem.
5) Kvalita a reklamace
a) Dodavatel obědy dodává v uzavřených obalech a chlazené. Zákazník je oprávněn odmítnout převzít oběd, jehož obal je narušen
(nevztahuje se na polévky). V případě náhradního způsobu doručení vzhledem k možným změnám v kvalitě oběda způsobeného
přechováváním v nevhodné teplotě, ručí dodavatel za kvalitu a zdravotní nezávadnost oběda, pouze do chvíle doručení. Pokud si zákazník
oběd nepřevezme osobně a oběd mu bude ponechán na náhradním místě, neručí od této chvíle dodavatel za ztrátu nebo poškození jídla a
zákazník nemůže požadovat po dodavateli náhradu.
b) Dodavatel neručí za nutriční hodnoty nebo chuťové vlastnosti jídla. Zavazuje se však vyřizovat s výrobci případné stížnosti na kvalitu a
reklamace. V případě sporu o množství nebo druh jídla je podkladem řešení vždy objednávka, u telefonických objednávek není reklamace
možná.
c) V případě reklamace dodaného jídla odebere řidič dodavatele jídlo zpět v den dodávky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a jídlo
bude fakturováno v plné výši.
6) Cena, platební podmínky od 01. 09. 2025. Občanům obcí, se poskytuje sleva
a) Základní cena oběda se stanovuje na 130,- Kč včetně DPH, pokud není stanoveno jinak. Vyplněním Objednávky s vyznačenou cenou
Zákazník na změnu ceny přistupuje.
b) K ceně oběda Dodavatel účtuje dopravné, a to ve výši 35,- Kč vč. DPH za každý první oběd dodaný do jednoho dodacího místa v témže
dni, za každý druhý a další oběd Dodavatel účtuje dopravné ve výši 10,- Kč vč. DPH. Dopravné se účtuje vždy kromě výjimek uvedených
níže. Vyúčtování obědů se klientům posílá týdně, občanům Vestce se účtují obědy jednou měsíčně.
c) Výjimky ze základní ceny: Občanům Vestce (dle podmínek Obecního úřadu) se poskytuje sleva ve výši 95,- Kč (dopravné 35,-Kč a 60,-Kč
oběd) ze základní ceny na částku 70,- Kč včetně DPH. Tato sleva bude přiznávána, pokud bude Obec Vestec na tuto slevu přispívat.
Občanům Dobřejovic (dle podmínek Obecního úřadu) se poskytuje sleva ve výši 60,-Kč (dopravné 35,-Kč a 25,-Kč oběd) ze základní ceny na
částku 105,-Kč včetně DPH. Tato sleva bude přiznávána, pokud bude Obec Dobřejovice na tuto slevu přispívat.
d) Výjimky z dopravného: Dopravné neplatí občané obcí Vestec, Dolní Břežany a jejich spádové obce, Velké Přílepy, Lichoceves, Holubice,
Tursko, Dobřejovice, Statenice, Radějovice, Zvole. Občané MČ Praha – Libuš, Jesenice, Ohrobec a jejich spádové obce platí dopravné ve
výši 11,-Kč vč. DPH za každý dodaný oběd. Tato sleva bude přiznávána, pokud budou příslušné obce na tuto slevu přispívat a službu
podporovat. Vzhledem k rozdílným podmínkám podpory jednotlivými obcemi není poskytnutí slev nárokové a klientovi může být bez
odůvodnění účtována základní cena. V případě firemních zákazníků, kteří odebírají 10 a více obědů denně na téže adrese bude dopravené
stanoveno individuálně. Dopravné – pokud počet dotovaných jídel překročí podmínky dotace od obce, bude klientovi účtováno dopravné 35,
Kč za každé jídlo bez ohledu na souběh dovezených jídel v jednom dni.
e) Dodavatel vystaví daňový doklad podle způsobu úhrady Zákazníkem. Zákazníkovi, který hradí převodem na účet, bude zaslána faktura, a
to elektronicky. Splatnost vyúčtování je 5 dní. Zákazníkovi, který hradí hotově, bude vystavena faktura, která bude předána oproti úhradě.
f) V případě prodlení delšího než 5 dnů po datu splatnosti je Dodavatel oprávněn vystavit a Zákazníkovi zaslat upomínku platby, která není
zpoplatněna. Upomínka se zasílá elektronicky nebo předává osobně prostřednictvím zaměstnance Dodavatele.
g) V případě prodlení delšího než 30 dnů nebo v případě 3 neuhrazených pohledávek má Dodavatel právo dodávku zboží Zákazníkovi
dočasně přerušit. Zároveň je Dodavatel oprávněn zaslat Zákazníkovi Předžalobní upomínku, která je zpoplatněna částkou 500,- Kč + DPH. K obnově dodávek dojde v takovém případě, teprve po úhradě všech pohledávek Dodavatele za Zákazníkem.
h) Osobní údaje Zákazníka poskytnutá na základě registrace jsou zpracovávané pouze v rozsahu nezbytně potřebném pro objednávání,
doručování a účtování obědů, tj. pro účely plnění smlouvy. Data jsou přechovávána pouze po dobu nezbytně nutnou a po splnění účelu jsou
mazána. Písemné objednávky Dodavatel skartuje ihned po jejich zaplacení. Osobní údaje Zákazníka jsou chráněná vnitřní směrnicí
Dodavatele a zásadně nejsou poskytována třetím osobám pro účely jejich marketingu. Zákazník bere na vědomí, že Dodavatel zpracovává
osobní údaje z důvodu plnění této smlouvy v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679, o ochraně fyzických osob, v souvislosti se zpracováním osobních údajů – General Data Protection Regulation (GDPR). Zájemce, pokud se jedná o fyzickou osobu, v
postavení Subjektu údajů má pak právo zejména na 1) přístup k osobním údajům, 2) opravu, resp. doplnění, 3) na výmaz, 4) na omezení
zpracování, 5) na přenositelnost údajů, 6) vznést námitku, 7) nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování s právními či
obdobnými účinky, zahrnujíce i profilování. Kontaktní osobou zprostředkovatele pro zpracování osobních údajů je jednatelka Dodavatele.
7) Tyto všeobecné obchodní podmínky platí od 01. 09. 2025 do odvolání.
Hlubočinka – Sulice dne 01. 09. 2025 Lenka Klestilová, MBA, MCS, MSc ředitelka Služby KPŽ s.r.o.
Objednávky obědů: tel: 778 095 906 email: obedy.kpz@email.cz
(pondělí až čtvrtek od 9 – 15hod. V pátek od 9 – 12hod.)
Vyúčtování obědů: tel: 778 095 645 email: administrativa.kpz@email.cz
(pondělí a středa od 8 – 15hod.)130